O2 Media
cílení reklamních kampaní banner

Cílení reklamních kampaní

Vaši reklamu umíme přesně zacílit. Oslovte tu správnou cílovou skupinu zákazníků.

Volitelné parametry cílení

  • Pohlaví
  • Věk
  • Měsíční útrata za telekomunikační služby
  • Platební morálka
  • Typ telefonu
  • Rezidentní zákazníci, OSVČ nebo malé firmy
  • Fakturační adresa (okres, město, PSČ)
  • Nejčastější výskyt zákazníka (okres)
  • Behaviorální cílení
    • Např. textaři, aktivní páry, prosperující…
  • Dle zájmů zákazníků
    • např. chování na internetu, nabídky věrnostního programu
  • Dle využívaných služeb O2
    • např. internet v mobilu
  • Na základě reakcí zákazníků na předchozí kampaně
  • Dle aktuální polohy zákazníka
měřitelnost výsledků banner

Měřitelnost výsledků

Každou kampaň umíme odpovídajícím způsobem změřit a vyhodnotit.

Mezi běžně vyhodnocované kampaňové metriky patří např. počet prokliků na mikrostránku, počet a obsah SMS reakcí zákazníků, počet hovorů na call centrum nebo počet kampaňových konverzí.

datová politka banner

Datová politika

Soukromí a bezpečnost zákazníků jsou pro nás vždy hlavními prioritami.

Zdroje dat

Smlouvy se zákazníky s podepsaným marketingovým souhlasem, chování zákazníků v mobilní a fixní síti, přesné modelování podle typologie zákazníků.

Bezpečnost dat

Data výhradně v agregované podobě, nikdy se nezaměřujeme na konkrétního zákazníka, zdrojová data jsou šifrovaná a anonymní, data nejsou poskytována třetím stranám.

Možnosti odhlášení z mobilního marketingu

Všichni oslovení zákazníci souhlasí se zpracováním údajů pro marketingové účely a zároveň je pečlivě hlídán povolený počet reklamních sdělení v určitém období.

Zákazník je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení, např. odpovědí na reklamní zprávu, odkazem u e-mailu nebo přes zákaznickou linku a návštěvu na pobočce.