O2 Media

Magnum

Probuď v sobě šelmu

Realizováno: léto 2016

Cílem brandové kampaně pro Magnum bylo vyvolat chuť na zmrzlinu Magnum v letních dnech. Kampaň byla proto spouštěna individuálně pouze ve slunečných dnech na vybraných místech.

V letních slunečných dnech jsme oslovili prostřednictvím lokalizačních MMS zpráv osoby ve věku 18 až 35 let a firemní klienty, abychom zvýšili povědomí o značce Magnum. Rozesílka probíhala v reálném čase na vybraných místech v business centrech Chodov, Rohanské nábřeží, Brumlovka, Pankrác a Anděl ve slunečných dnech mezi 12 a 18 hodinou.


Lokalizační kampaně

Magnun

Mobilní kampaň lze realizovat i pro brandovou kampaň. Například oslovením v reálném čase prostřednictvím lokalizačních zpráv rozesílaných ve slunečných dnech.

PetCenter

PetCenter SMS náborová kampaň

V roce 2016 jsme realizovali vlnu náborových kampaní zaměstnanců ve spolupráci se společností PetCenter. Oslovení potenciálních zaměstnanců probíhalo formou mobilní kampaně v Praze a okolí.

Mobilní kampaně lze použít například pro nábor nových zaměstnanců. Pro náborovou kampaň pro společnost PetCenter byl vybrán způsob oslovení možných zájemců o zaměstnání formou SMS, kdy jsme kontaktovali zákazníky starší 18 let s nejčastějším výskytem nebo bydlištěm v okolí vybraných prodejen PetCenter v Praze. Na základě kampaně zaznamenáno 90 žádostí o práci (zaslaných životopisů).


SMS/MMS kampaně

PEt
icon 2
20 000

rozeslaných SMS

0.45

Konverze

Bylo přijato 90 životopisů

V roce 2016 jsme realizovali vlnu náborových kampaní zaměstnanců ve spolupráci se společností PetCenter. Oslovení potenciálních zaměstnanců probíhalo formou mobilní kampaně v Praze a okolí.

Raiffeisen – Leasing, s.r.o.

Raiffeisen Leasing – Škoda

Realizováno: březen 2014

Kampaň na výhodný leasing od společnosti Raiffeisen – Leasing byla spuštěna za účelem zvýšení informovanosti o tomto produktu a následného prodeje.

Pro účinnou reklamní kampaň byla vybrána kombinace SMS rozesílky a direct e-mailingu. Díky využití cílení byli osloveni potenciální klienti z Prahy ve věku 30 až 50 let, kteří se zajímali o novou Škodu Octavii nebo konkurenční automobily. K propagaci bylo využito 8 000 cílených SMS s proklikem na mikrostránku s detailními informacemi. Reklamní SMS i direct e-mailing byly rozesílány ve 2 vlnách s týdenním odstupem. Pro zefektivnění kampaně byla nabídnuta motivační odměna pro zákazníky – havarijní pojištění zdarma.


SMS/MMS kampaně

skoda
4.3

CTR

Procento prokliků na mikrostránku v SMS v 1.vlně

19

Míra otevření e-mailu

v 1.vlně

Společnost Raiffeisen – Leasing při příležitosti představení nové generace řady ŠKODA Octavia oslovila cílenou mobilní reklamou potenciální zákazníky s výhodnou nabídkou leasingu na nové modely Škoda Octavia.

Jacobs

JACOBS Crema Gold

Realizováno: březen – duben 2015

Cílem kampaně bylo budování vztahu zákazníka se značkou Jacobs Crema Gold, která přináší zákazníkům O2 TV „něco navíc“.

Všem předplatitelům jsem nabídli v rámci spolupráce s Jacobs Crema Gold filmy z O2 TV Videotéky zdarma. Zároveň proběhla SMS kampaň a direct mailing, akce byla podpořena brandingem hlavního menu.


O2TV

tv
icon 1
180 000

oslovených domácností

Cross-mediální kampaň (SMS + mailing + O2 TV), která zákazníkům O2 přinesla "něco navíc" v podobě filmů z O2 TV videotéky zdarma.

Youradio

Aplikace YOURADIO

Realizováno: červenec – srpen 2014

Cílem reklamní kampaně bylo zvýšit povědomí o nové značce Youradio a navýšit počet stažení aplikace.

Pomocí MMS jsme oslovili zákazníky ve věku 14 – 40 let, kteří vlastní chytrý telefon a čerpají mobilní data. Zákazníci v MMS obdrželi MMS odkaz na webovou stránku, z které si mohli zdarma aplikaci stáhnout.


SMS/MMS kampaně

image1
icon 2
453

zobrazení mikrostránky

při využití chytrého cílení

4.8

CTR

Na mikrostránku se prokliklo 453 oslovených zákazníků z celkem rozeslaných 9444 MMS.

Nová značka Youradio se svojí aplikací pro poslech hudby byla představena pomocí interaktivní MMS. Zákazníci dostali jednoduchý nástroj pro stažení aplikace.

Sazka

Aplikace Sazka

Realizováno: prosinec 2013

Společnost Sazka vyvinula aplikaci, se kterou si kdykoliv vygenerujete náhodný tiket nebo zkontrolujete vlastní výsledky. K její propagaci využila také SMS s proklikem na mikrostránku, odkud bylo možné aplikaci stáhnout. Cílení bylo na majitele chytrých telefonů s operačním systémem Android.


SMS/MMS kampaně

sazka
2.7

Zobrazení mobilní stránky

Procento prokliků na stránky s detailem aplikace

80

Míra stažení

80% návštěvníků mikrostránek si během 2 dnů stáhnulo aplikaci

Království hraček

Kampaň Bambule

Realizováno: listopad 2013

V síti prodejen Království hraček – Bambule rozdávali každému návštěvníkovi, který se prokázal SMS a nakoupil nad 500 Kč, dárek v hodnotě 200 Kč. K propagaci využili cca 11 000 cílených SMS rozdělených do 2 vln s týdenním odstupem. Osloveny byly především rodiny s dětmi v blízkosti nákupních center.


Lokalizační kampaně

bambul
6.3

Čerpání výhody 2. vlna

315 unikátních čísel čerpalo výhodu

2.9

Čerpání výhody 1. vlna

170 unikátních čísel čerpalo výhodu

Bontonfilm

VideoMMS a MMS k filmu

Realizováno: únor 2013

V rámci propagace nového filmu Hostitel využil Bontonfilm MMS a videoMMS s trailerem a proklikem na facebookovou stránku se soutěží. Celkem bylo rozesláno 5 641 zpráv cílených na dívky od 12 do 25 let z Prahy a Středočeského kraje, které dříve projevily zájem o filmy nebo návštěvu kina.


SMS/MMS kampaně

hostitel
7.1

Interaktivita

Z 5 641 MMS a videoMMS se 402 osob prokliklo na mobilní web při využití chytrého cílení.

UniCredit Bank

Kampaň UniCredit Bank

Realizováno: listopad 2012

UniCredit Bank nabízela v rámci finále Fed Cupu 4. 11. 2012 v O2 areně podepsaný míček Petry Kvitové. Stačilo vyplnit kontaktní formulář na mobilní microsite a vyzvednout si míček na vybrané pobočce banky.

K tomu byla využita technologie lokalizačních SMS/MMS, kdy byli osloveni pouze návštěvníci akce.


Lokalizační kampaně

samsung-s3-1-420
6.2

Míra prokliku

255 zákazníků z celkového počtu 4 131 zpráv (SMS + MMS) se prokliklo na microsite.

2.3

Konverze

95 zákazníků vyplnilo kontaktní formulář a vyzvednulo si podepsaný míček.

LMC s.r.o.

Aplikace VŠ test od Jobs.cz

Realizováno: říjen 2012

Portál Jobs.cz oslovil návštěvníky veletrhu pomaturitního vzdělávání Gaudeamus s nabídkou stažení aplikace VŠ test. Využita byla technologie lokalizačních SMS cílená na návštěvníky s chytrými telefony a operačním systémem Android a iOS.


Lokalizační kampaně

lmc
7

Míra prokliku

115 osob z celkového počtu 1 645 oslovených se prokliklo na microsite.

5.5

Konverze

90 oslovených si stáhnulo aplikaci.

Mangaloo

Open Air Festival

Realizováno: červen 2012

Mangaloo freshbar výrobce čerstvých ovocných šťáv a koktejlů komunikoval na návštěvníky Open Air Festivalu nabídku 1+1 nápoj zdarma. Využita byla technologie lokalizačních SMS, kdy byli osloveni návštěvníci festivalu v době od 14:00 do 18:00 a ve věku 18+. Zákazníci se při nákupu drinku prokázali přijatou SMS.


Lokalizační kampaně

nokia_mangaloo1
24

Interaktivita

400 unikátních oslovených si koupilo drink

35

Interkativita

600 zákazníků si zakoupilo drink

Heineken

Heineken Fríí

Realizováno: červen 2012

Na podporu prodeje nealkoholického piva Heineken Fríí bylo rozesláno 30 000 MMS s proklikem do mobilní aplikace Opičátor. V této aplikaci uživatel zadal množství vypitého alkoholu a následně mu bylo určeno promile alkoholu v krvi a doba vystřízlivění. Zároveň se podle tohoto množství jeho vyfocený obličej měnil do podoby opice.

Cílení bylo na uživatele od 18 do 30 let, s iPhonem nebo operačním systémem Android.


SMS/MMS kampaně

htc3
4.2

Interaktivita

Každý 25. oslovený projevil zájem o mobilní aplikaci

O2 Arena

Koncerty v O2 areně

Realizováno: červen 2012

O2 připravilo pro své zákazníky akci 1+1 nápoj zdarma během koncertu v O2 areně. Při této akci v rámci věrnostního programu jsme využili technologii lokalizačních SMS a oslovili jsme návštěvníky koncertu ve věku 18+ v době od 19:00 do 21:30. Zákazníci se při nákupu prokázali přijatou SMS.


Lokalizační kampaně

sams_direct11
12

Interaktivita

Zakoupený drink na koncertě Duran Duran

9.3

Interaktivita

Zakoupený drink na koncertě Pearl Jam

McDonald's

Otevření restaurace

Realizováno: Leden 2012

Pro otevření nové restaurace McDonald’s jsme využili technologii lokalizačních SMS. Oslovili jsme zákazníky ve věku 18 – 55 let pohybující se 500 m od restaurace. Zákazníci měli v přijaté SMS odkaz na mobilní stránku, kde na ně čekala výhoda – hranolky zdarma.


Lokalizační kampaně

img_ps_mcdonald
23

Míra prokliku CTR

Každý 5. oslovený navštívil webovou stránku

Sekai Camera

MFF Karlovy Vary aplikace

Realizováno: červenec 2011

Sekai Camera, neboli prohlížeč rozšířené reality, nabízel aplikaci, která umožňovala objevit „virtuální“ Karlovy Vary a pomocí displeje mobilního telefonu lokalizovat přátele. Rozesílka SMS se uskutečnila v termínu pořádání Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Lokalizační SMS byla zacílena na Karlovy Vary, zejména na stanové městečko, které bylo vytvořeno v rámci festivalu.


Lokalizační kampaně

nokia1
18

Stažení aplikace

Téměř každý 5. oslovený si stáhl aplikaci