DATA BASED
O2 Media

DATA BASED

Cool data. Cool space.

Konference pro všechny, kteří chtějí za pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení marketingu, zvýšit prodeje a maximalizovat business value společnosti.

Nevíte, jak na data? Jsou pro vás spíše strašákem a všudypřítomnou mantrou než něčím reálně využitelným ve vaší práci? Pak máte jedinečnou příležitost zjistit, jak jsou na tom ostatní.

Konference DATA BASED vám rozkryje, jakým výzvám v oblasti zpracování, využití či zabezpečení dat čelily největší společnosti z oblastí telekomunikací, bankovnictví a z další segmentů. Zároveň společně nahlédneme pod pokličku telco operátora a zjistíme, jaký dopad na něj měla účinnost GDPR. Konec dne si pak můžete zpříjemnit networkingem a probrat s ostatními účastníky, jak pracují s daty oni a jak je využívají pro svůj byznys. Navštivte netradiční industriální prostory pražského Endorfinu a užijte si společně s námi ojedinělou konferenci zaměřenou výhradně na data. Získejte další cenné kontakty a poznatky od odborníků na data v ČR.

Přijďte a zjistěte, jak právě vy můžete vytěžit maximum z vašich dat.


První ročník konference DATA-BASED je úspěšně za námi.
Děkujeme Vám, že jste u toho byli s námi a těšíme se na ročníky další.
Prezentace řečníků je možné si stáhnout zde:

Kdy: 31.10.2019 (od 9:00 do 15:00).
Kde: Endorfin, Petrohradská 216/3, 101 00 Praha 10 - Vršovice.

Jak se k nám dostanete?

Vystoupíte u tramvajové zastávky Bohemians (tramvaje č. 6, 7, 24) nebo autobusové zastávky Ukrajinská (autobusy č. 124, 139). Doporučujeme využít MHD, jelikož v okolí nemusí být dostatek volných míst k parkování.

Po celou dobu konference pro vás bude připraveno občerstvení.

Pro koho je konference určena?

Poznatky z konference DATA BASED ocení zejména:

  • ředitelé obchodních oddělení,
  • marketingoví manažeři a vedoucí digitálních oddělení,
  • data science nadšenci a datoví analytici,
  • online marketéři.

Program a registrace

Vstupné a registrace:

Vstup je pro všechny pozvané účastníky zcela zdarma.
Je však nutné se včas zaregistrovat, jelikož počet míst je omezený.
Doporučujeme se proto zaregistrovat co nejdříve.

Přednášející a témata

8:30 – 9:00
Registrace
9:00 – 9:20
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of O2media
O2 Czech Republic a.s.
9:25 – 9:45
Proč je 360° zákaznický zážitek klíčový?
A jak s tím souvisí AI/ML?
Michal Ševera
David Vopelka Data Architect
DataSentics, a.s.
9:50 – 10:10
GDPR sběr souhlasů očima telco operátora
Libor Žák
Libor Žák CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.
10:15 – 10:45
Coffee Break
10:45 - 11:05
Jak zákazníky vidí umělá neuronová síť
Jan Rompotl
Jan Rompotl Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.
11:10 – 11:30
OOH BigData!
Michal Tichý
Michal Tichý Business Development Manager
BigMedia, spol. s r.o.
11:35 – 11:55
Bezpečnost, svoboda a kyber prostor
Vladimír Lazecký
Vladimír Lazecký Předseda představenstva
Viavis a.s.
12:00 – 13:00
Oběd
13:00 – 13:20
Kampaň na B2B úvěry
Jan Figlovský
Jan Figlovský Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.
13:25 – 13:45
Jak nejlépe využít data pro e-mail marketing
Jiří Vaško
Jiří Vaško CEO
Inveo.cz s.r.o.
13:50 – 14:10
Byla jednou jedna data
Michal Ševera
Michal Ševera InsightLab, s.r.o.
14:15 – 15:00
Coffee Break
15:00
Konec konference

Kontakty

Nenašli jste výše odpověď na vaši otázku? Už jste se zaregistrovali na konferenci, ale nakonec se nebudete moci zúčastnit?
Nebo jen máte doplňující dotaz? Napište nám, rádi vám vše zodpovíme a pomůžeme.

Tereza Maršíková
Tereza Maršíková Event Coordinator 602 800 163
Gabriela Smrčková
Gabriela Smrčková Campaing Management Manager 720 766 347
Milan Hovorka

Milan Hovorka

example

example

Ferdinand Kraus

Ferdinand Kraus

Head of O2 Media
O2 Czech Republic a.s.

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. Svou kariéru odstartoval v jedné malé rodinné fimě, kde se vypracoval až na vedoucího prodejny mobilních telefonů. Do společnosti Telefonica nastoupil v roce 2012 na pozici Account Managera. V roce roku 2014 se stal manažerem business divize, kde vedl tým obchodníků v sektoru telco a ICT. Od roku 2017 pracuje přímo v jednotce O2 Media, kde vede tým, který pečuje o portfolio cca 500 firem a pomáhá jim doručovat exkluzivní mediální kampaně.

Michal Ševera

Michal Ševera

InsightLab, s.r.o.

Ve výzkumu trhu začínal jako tazatel osobního dotazování. Následně prošel různými pozicemi v českých i nadnárodních výzkumných agenturách. V roce 2013 založil agenturu InsightLab, zaměřenou na inovativní výzkum trhu. V roce 2018 se navrátil do společnost Data Collect. V obou společnostech zastává funkci řídícího partnera.

Jan Romportl

Jan Romportl

Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.

Jan Romportl je Chief Data Scientist a ředitel Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.

Libor Žák

Libor Žák

CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.

Libor Žák působí v O2 Czech Republic více než 15 let, kdy se ještě pod značkou Českého Telecomu věnoval reportingu a následně měl v Telefonice na starosti marketing v rámci CRM oddělení. V roli CRM Managera má na starosti analytickou část, která tvoří důležitý mezičlánek mezi marketingem a prodejními kanály. Jednou z nedílných součástí jeho práce je rozvoj technického ekosystému v oblasti CRM a Campaign managementu, který vede k efektivnímu doručení marketingových kampaní jak prodejním kanálům, tak přímo koncovým zákazníkům.

Jan Figlovský

Jan Figlovský

Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.

Jan Figlovský pracuje ve společnosti ČSOB od roku 2017. Svou kariéru v bankovním sektoru zahájil v roce 2008 v Komerční bance. Od roku 2011 působil v Raiffeisenbank, kde měl na starosti nejprve segment podnikatelů a malých firem a poté i soukromých osob. V ČSOB vede v rámci Firemního bankovnictví segment management pro MICRO SME.

David Vopelka

David Vopelka

Data Architect
DataSentics, a.s.

David Vopelka pomáhá firmám s adopcí AI a ukazuje jim, jak lze využít strojového učení a automatizace na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digitálního a CRM marketingu, kdy čerpá ze zkušeností s vedením digital marketingu v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Této bankovní instituci pomáhal hledat cesty, jak pomoci reklamních technologií a strojového učení z dat v interním cloudu propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Michal Tichý

Michal Tichý

Business Development Manager
BigMedia, spol. s r.o.

Více než devět let se zabývá venkovní reklamou, do skupiny BigBoard přišel v říjnu roku 2010. V jeho dceřince BigMedia v současné době pracuje na pozici Business Development Manager a je Accountem jedněch z největších klientů. Jeho portfolio práce je ovšem daleko širší, na svém kontě má například projektové a mediální záležitosti spojené s výstavou díla Alfonse Muchy v pražském Obecním domě a především se dlouhodobě věnuje možnostem využití dat ve spojení s venkovní reklamou.

Vladimír Lazecký

Vladimír Lazecký

Předseda představenstva
Viavis a.s.

Ředitel a předseda představenstva společnosti VIAVIS a.s., která byla založena v roce 1999 a zabývá se informační a kybernetickou bezpečností. V této oblasti pracuje více než 20 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a podaných patentových přihlášek v USA. Přednáší o kybernetické bezpečnosti na Slezské univerzitě v Opavě a na vysoké škole CEVRO Institut v Praze.

Jiří Vaško

Jiří Vaško

CEO
Inveo.cz s.r.o.

Jiří Vaško pomáhal ve společnosti Inveo vytvořit komplexní e-mailingovou platformu Mailforce. Ta představuje jádro e-mailingových služeb, které Inveo nabízí. S rozvojem společnosti vedl e-mailingový tým specialistů a následně celé marketingové oddělení. Nedávno nahradil zakladatele společnosti Michala Menšíka v roli CEO.

Tereza Maršíková

Event Coordinator

Do O2 jsem nastoupila v dubnu 2019 na pozici stážista pro Campaign Management. Při práci ještě studuji na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze.

Na mé práci se mi nejvíce líbí náš tým plný úžasných kolegů, na které se mohu vždy spolehnout a díky kterým získávám nespočet zkušeností a stále se učím něco nového.

Mezi mé koníčky patří hlavně cestování a trávení času s rodinou a přáteli.

Gabriela Smrčková

Campaign Management Manager

Do O2 Media jsem přišla v roce 2015. Nejdříve jsem začínala s řízením kampaní pro klienty napříč všemi obory. Po necelých dvou letech jsem dostala na starosti kampaně výhradně agenturních klientů a později téhož roku jsem se stala team leaderem jednotky campaign managementu.

Na práci v O2 Media mě nejvíce baví ta rychlost a dynamika odvětví. O2 Media je v jedinečné pozici, která umožňuje kombinovat to nejlepší ze světa velkých korporací – přináší zázemí, nástroje a know-how – a přístupu dynamických mladých firem. Je skvělé sledovat, jak se nám nové produkty a nápady zhmotňují pod rukama.