Generování leadů

Tato kampaň představuje cross-mediální balíček O2 Media zaměřený na generování leadů a doručování obchodního výkonu.

Tento produkt klientům umožňuje budovat zákaznickou základnu, seznamovat zákazníky s produkty a provázet je dále nákupním procesem. To vše za neustálého zvyšování povědomí o značce.

V neposlední řadě slouží jako užitečný nástroj k dosažení prodejních cílů.

Jak to funguje?

Marketingová kampaň zaměřená na generování leadů probíhá ve dvou fázích. V té první, brandové fázi, dochází k oslovování relevantních zákazníků. Tím zvyšujeme povědomí o značce a vyvoláváme v nich zájem. V druhé, výkonností fázi, využíváme již vytvořeného povědomí a zájmu a prostřednictvím výkonnostních komunikačních formátů vedeme zákazníky ke konverzi.

Doporučené reklamní formáty

O2 Media dokáže díky široké paletě komunikačních kanálů na své zákazníky cross-mediálně cílit konkrétní nabídku. Díky zapojení našeho telekomunikačního know-how jsme schopni prostřednictvím call centra potenciálního zákazníka doprovázet hlouběji v celém rozhodovacím procesu a tím efektivně ovlivňovat jeho nákupní chování.

Pokračovat ve čtení

Podívejte se na případové studie

10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.

Zobrazit případové studie

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

RTB reklama

RTB (z anglického real time bidding) reklama je typem bannerové display reklamy, jejíž nákup probíhá v reálném čase v rámci programatické aukce. Umožňuje tak zobrazit bannery na portálech, aniž byste museli uzavírat přímé dohody s jednotlivými online vydavateli.

Online bannerová reklama dá vědět těm správným lidem o tom, co zajímavého nabízíte. Díky propojení chytrého cílení a našich unikátních dat s RTB bannerovou reklamou jsme schopni zobrazit vaši nabídku těm správným zákazníkům bez ohledu na to, kde na internetu se právě nacházejí. Rozhodujícím kritériem pro zobrazení reklamy není návštěva konkrétního webu, neboť ne vždy přicházíme na portály, jejichž jsme cílovou skupinou, ale právě to, že daný uživatel se nachází v definované cílové skupině, a to bez ohledu na to, jakou stránku si na internetu právě prohlíží.

U RTB si nejdříve určíme žádoucí cílové skupiny (dle věku, zájmů, lokality apod.) a ty budeme cíleně oslovovat tak, abychom vaši komunikaci dodali na síle.