Mediální zastoupení

Jedná se o nejvyšší úroveň marketingové spolupráce, kterou v rámci našeho portfolia nabízíme. Budeme se dlouhodobě podílet na naplňování vaší marketingové strategie a využijeme k tomu veškeré nástroje, které máme k dispozici.

Za pomoci našeho kompletního know-how a nejmodernějších nástrojů snadno dosáhnete svých dlouhodobých cílů a vizí.

Jak to funguje?

Mediální zastoupení od O2 Media se skládá z několika fází. V prvotní fázi dochází ke zhodnocení situace a definování, čeho chcete dosáhnout. Následně vybereme vhodné formáty a nastavíme vše pro začátek kampaně. Po spuštění kampaně vše sledujeme, optimalizujeme a provádíme průběžnou kontrolu plnění plánu. Snažíme se také o zapojování novinek a inovativních přístupů, aby výsledkem naší spolupráce byla vždy oboustranná spokojenost a plnění stanovených cílů.

Doporučené reklamní formáty

V rámci této spolupráce zapojuje O2 Media do komunikace veškeré relevantní nástroje a komunikační kanály, které se v čase společně s potřebami mohou měnit. Jsme poměrně flexibilní jednotkou, a tak není problém přizpůsobit vám stávající produkt tak, abychom splnili vytyčené cíle.

Pokračovat ve čtení

Podívejte se na případové studie

10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.

Zobrazit případové studie

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.