Hello bank!

Nová, převážně digitální banka Hello bank! působí na českém trhu od podzimu 2017 poté, co po rebrandingu navázala na více jak 20letou tradici Cetelemu - jednoho z největších poskytovatelů spotřebitelských úvěrů. V rámci finanční skupiny BNP Paribas se tak Cetelem transformoval na Hello bank! a pod novou značkou došlo k rozšíření doposud čistě úvěrové nabídky o služby denního bankovnictví.

U Hello bank! si tak sjednáte půjčku, nakoupíte zboží na splátky v široké síti obchodních partnerů, stejně jako si můžete otevřít běžný či spořicí účet se zajímavým ročním zhodnocením a bez podmínek. To vše jednoduše a online. Uživatelsky přívětivá je také správa financí přes přehledné internetové bankovnictví nebo mobilní aplikaci.

Po rebrandingu jsme pomáhali značce Hello bank! s jejím uvedením na trh.

„Moderní banka, to jsou nové technologie. Ty Hello bank! využila i v kampani na budování povědomí o nové značce, kdy zvolila tradiční média se zapojením lokalizačních analýz.

Cíle projektu

Cílem kampaně pro Hello bank! bylo rozšířit povědomí o značce a budovat tak silnější pozici této nové značky na trhu.

  • 57 billboardů po celé České republice
  • 3 zhlédnutí billboardu minimálně
  • SMS/MMS kampaň s odkazem na web

Popis řešení

Pomocí big data jsme zaměřili tyto lokality a sledovali pohyb v okolí billboardů. Zákazníky, kteří billboard viděli alespoň 3x za dva měsíce, jsme následně oslovovali prostřednictvím standardních SMS a MMS. Chtěli jsme tak využít povědomí, které vzbudila outdoorová reklama, a díky retargetingu pomocí SMS a MMS tak dostat potenciální klienty přímo na web.

Naše SMS a MMS byly cíleny na všechny zákazníky s frekvencí zhlédnutí 3 a více a zároveň na ty, kteří jsou v produktivním věku, konkrétně se jednalo o věk 26 – 55 let, bez dalšího doplňkového cílení. SMS či MMS obsahovala odkaz na web klienta a telefonní číslo na infolinku Hello Bank!. Touto cestou jsme dále rozšiřovali povědomí o značce.

Výsledek

Celá kampaň trvala téměř 2 měsíce, během kterých jsme oslovili přes 200 000 zákazníků prostřednictvím zpráv SMS a MMS. Skrze tento kanál se nám podařilo docílit velmi dobré proklikovosti (v průměru 2,62 % uživatelů se rovnou ze zprávy prokliklo na web Hello bank!).

Toto bylo vysoce nadprůměrné CTR, a tak se ukazuje, že propojení outdoorové a mobilní reklamy může generovat zajímavé synergie.

Vysoce pozitivním efektem této BRANDOVÉ kampaně byl její výkonnostní charakter. Na základě čistě brandového sdělení, bez nějakého výrazného CTA, si námi oslovení zákazníci otevřeli desítky účtů a načerpali úvěry v řádů jednotek milionů korun.

  • Miliony Kč objem načerpaných půjček oslovenými klienty
  • 2,16 % CTR průměrná míra prokliku z kampaně
  • Desítky nově otevřených bankovních účtů

Podívejte se na případové studie

10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.

Zobrazit případové studie

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.