MALL.CZ

MALL je pojmem ve spoustě evropských zemí. Znají ho zákazníci v Polsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku i na Slovensku. V Čechách působí od roku 2000. MALL.CZ je od roku 2016 součástí MALL Group, největší e-commerce skupiny ve střední a východní Evropě ve čtyřech hlavních oblastech: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetová televize a finanční služby pro internetové nakupování.

Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu služeb a funkcí, která se stane synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Na MALL.CZ si mohou zákazníci vybírat z více než 900 000 produktů a své objednávky vyzvedávat na 700 výdejních místech po celém Česku.

Cíle projektu

Od roku 2017 jsme společně vytvořili skoro 20 mediálních kampaní. Jednou z nich byla například Víkendománie. Akce, během které MALL.CZ nabízí každý týden od čtvrtka do neděle nové extra nabídky. Našim zákazníkům jsme během Víkendománie nabídli třeba slevy na sluchátka Marshall, outdoorové kamery, televize, Lego, grily nebo vybavení pro školáky v rámci kampaně „back to school“ a další.

Kromě toho jsme samozřejmě připravovali i standardní výkonové kampaně na e-shop jako takový, což znamenalo prezentovat zákazníkům O2 s platným marketingovým souhlasem různé akční nabídky MALL.CZ podle aktuální situace.

Pokračovat ve čtení
  • Dlouhodobá spolupráce
  • Brandové i výkonnostní kampaně
  • 18 doručených mediálních kampaní

Popis řešení

V létě 2018 jsme formou výkonnostní kampaně propagovali outdoorové kamery. Pomocí standardních SMS jsme oslovili 100.000 unikátních zákazníků, 72.692 z nich jsme později ještě poslali další SMS jako reminder. K oslovení jsme vybrali zákazníky O2 s platným marketingovým souhlasem vytříděné podle chování na webu a socioekonomické segmentace. Celou velkou skupinu jsme ještě rozdělili do několika targetů.

Výsledek

V SMS jsme nabídli časově omezenou slevu 500 Kč vázanou na unikátní kód. Proklikovost se u jednotlivých targetů pohybovala nad 10 %, což je výborný výsledek. U zákazníků, kteří během vyhledávání na síti používají aktivně klíčová slova spojená s cestováním (což je aktivita, při níž se nabízený výrobek využije nejlíp), jsme dokonce dosáhli CTR 14,57 %. Skvělý důkaz, že propracované cílení pomocí Big Dat operátora a segmentace cílové skupiny se může vyplatit.

  • Akční nabídky
  • Slevové kódy
  • Cílení pomocí Big Dat operátora
  • Akční nabídky
  • Slevové kódy
  • Cílení pomocí Big Dat operátora

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.