O2 Media Big Data

O2 Media disponuje obrovským množstvím strukturovaných dat o svých zákaznících, které již více než 10 let využívá pro vytváření efektivních kampaní za pomoci pokročilého cílení a segmentace.

Na základě analýz (webového chování, telefonických návyků, krátkodobých potřeb či nákupních zájmů) a datových modelů lze pak dosáhnout velmi přesného a unikátního cílení, což přináší lepší obchodní výsledky a zaručuje vyšší návštěvnost webových stránek, přivádí více účastníků na akce, eventy a veletrhy nebo vám jinak pomáhá k dosažení vytyčených cílů.

Pokračovat ve čtení

„Zákaznická data od O2 a chytré cílení jako vysoce efektivní nástroj pro dosahování stanovených cílů.“

Chytré cílení s využitím big data

Kombinací hodnotných dat telekomunikačního operátora a pokročilých datových modelů vzniká unikátní, chytré cílení. Zapojení big dat z naší sítě tak klientům umožňuje připravit vysoce efektivní mobilní a online kampaně, které fungují a přináší výsledky.

  • Big data analýza
  • Cílení dle zadaných kritérií
  • Pokročilé datové modely

Jak pracujeme

V kampaních pro klienty ze zcela odlišných odvětví (automotive, retail, energetika aj.) využíváme všech možností, které nám big data nabízejí, a to včetně pokročilých možností segmentace. Dle specifikace kampaně je možné určit cílové skupiny, a nalézt tak relevantní publikum pro vaše sdělení, ať už je výsledná audience definována na základě zájmů, lokality, životní fáze nebo socioekonomického statutu. Naše data a z nich odvozené cílení jsou součástí každé kampaně O2 Media, ale stejně tak je ve svých online RTB kampaních můžete využít i vy!

Nástroje big data nám umožňují nabízet 120 standardizovaných datových segmentů postavených na sociodemografických kritériích (věk, pohlaví, ekonomická třída), dlouhodobých a krátkodobých zájmech, webovém chování, nákupní záměrech, telefonických zvyklostech a mnoha dalších předdefinovaných parametrech, jež můžete libovolně zapojovat do svých kampaní.

V případě potřeby vám dokážeme vytvořit datové segmenty přímo na míru se zapojením více cílících kritérií, anebo vytvoříme kritéria nová.

Výsledky vs. očekávání klientů

Přidanou hodnotu chytrého cílení s využitím dat od O2 Media prověřil čas a kladné reference našich klientů. O2 Media na svých datech jen za rok odbaví v průměru přes tisíc kampaní pro stovky klientů z mnoha různých odvětví.

Například mediální agentura Médea Interactive využívá našich segmentů pro své automotive klienty, ale data O2 Media zapojuje i v jiných oblastech. V oblasti spotřební elektroniky se zapojením našich dat v online RTB kampaních dosáhla 2x až 3x vyššího CTR oproti průměru, v automotivu se výsledky vyšplhaly až k téměř 10x vyšší hodnotě, než se průměrně CTR online kampaní pohybuje.

Pokračovat ve čtení
  • 2x - 3x vyšší CTR než je průměr trhu pro daný formát online banneru
  • 5 % průměrná míra prokliku z banneru branding
  • 120 standardizovaných segmentů

Podívejte se na případové studie

10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.

Zobrazit případové studie

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.