Sconto

SCONTO Nábytek s.r.o. působí na evropském trhu s nábytkem od roku 1990. Nabízí široký výběr nábytku, bytových doplňků a dekoračních předmětů. V současné době patří k největším prodejcům. V ČR má Sconto 8 poboček s 600 zaměstnanci.

Cíle projektu

Naše spolupráce začala už v roce 2017. Za uplynulé 3 roky jsme pro Sconto realizovali 10 multimediálních kampaní s využitím různých reklamních formátů od lokalizačních SMS, direct e-mailů i vkladek přidávaných k tištěným fakturám, které posíláme zákazníkům. Během  spolupráce jsme vyzkoušeli i různé typy cílení na zákazníky. Celoplošné alltargetové kampaně, přímé oslovování zákazníků ve vytipovaných lokalitách i k propracované big data analýzy založené na krátkodobých zájmech o nábytek a bydlení.

  • Dlouhodobá spolupráce
  • 10 doručených mediálních kampaní
  • Mediální mix

Popis řešení

Byly značnou částí našich kampaní pro Sconto. Soustředili jsme se například na nově otevřené prodejny v Českých Budějovicích, v další z nich šlo o podporu obou pražských Sconto prodejen. V podpoře kampaně se výborně osvědčil formát lokalizačních SMS, které „odchytly“ zákazníky pohybující se v reálném čase v dosahu dané prodejny a nasměrovaly je k návštěvě a případnému nákupu.

Průměrné CTR se v kampaních s využitím lokalizačních SMS pohybovalo na úrovni 5 % s tím, že nejlepší výsledky dosahovaly až přes 10 % úrovně proklikovosti. Pro akvizici nových zákazníků jsme v kampaních cílili i na adresáty pohybující se v okolí poboček konkurence prodejen Sconto, a to vždy s unikátní slevovou nabídkou. Právě ona byla tahounem každé úspěšné kampaně a měla velký podíl na každém jednotlivém úspěchu. Kombinace zákazníka nacházejícího se ve chvíli doručení LBS v těsné blízkosti prodejny s unikátní slevovou nabídkou doručenou v reálném čase – to byl nejsilnější nákupní impuls. A ten vedl k naplnění našeho společného cíle, tedy ke zvýšení prodejů.

Výsledek

V říjnu 2019 jsme prostřednictvím mailingu oslovili 23 000 rezidentních zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem s nabídkou 35% slevy na nábytek. Cílili jsme hlavně na rodiny s dětmi, které na základě big data analýzy měly krátkodobý zájem o nábytek nebo bydlení. Součástí nabídky byl unikátní slevový kód na 35% slevu na nábytkovou řadu vytvořenou přímo na míru této kampani a osloveným zákazníkům. Výsledek? Na konci dne jsme dosáhli 12,8% open rate a 1,5% CTR.

  • Podpora poboček Sconto
  • 5 % průměrné CTR u lokalizačních rozesílek
  • 12,8 % OR u e-mailů
  • Podpora poboček Sconto
  • 5 % průměrné CTR u lokalizačních rozesílek
  • 12,8 % OR u e-mailů

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.