SIKO KOUPELNY

Firma SIKO vznikla v roce 1991 jako ryze česká firma, zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem kompletního vybavení pro koupelny. Na samém počátku byla malá, skromná prodejna o velikosti 40 m2 v jihočeských Čimelicích.

Pokračovat ve čtení

„515 nových leadů pro společnost SIKO, prodejce koupelnového a kuchyňského vybavení“

Cíle projektu

Naším úkolem bylo doručit 500 potenciálních zákazníků prostřednictvím jakýchkoliv formátů O2 Media, kteří projeví zájem o sjednání schůzky na prodejně SIKO za účelem získání grafických návrhů či montáže kuchyně zdarma.

  • Dvouměsíční výkonnostní kampaň
  • RTB k budování brandu
  • 515 doručených leadů

Popis řešení

Celou kampaň jsme rozdělili na dvě části. V první fázi jsme pro zvýšení povědomí o nabídce využili našich brandových formátů s velkým zásahem - online RTB, standardní SMS a direct e-maily. Tyto nástroje sloužily k budování povědomí, ověření hypotéz afinitních cílových skupin a testování jednotlivých textací.

Na tuto brandovou kampaň plynule navázala výkonnostní kampaň s využitím obdobných formátů, ovšem tentokrát již s call to action prvky, které vedly oslovené na leadovací formuláře. Celkový efekt ovšem přineslo především zapojení Call me back SMS, které jsou přímo propojeny s naším kontaktním centrem.

Pokračovat ve čtení

Výsledek

Za pomocí Call me back SMS jsme oslovili přes 400 000 uživatelů, kdy o zpětné volání požádalo skrze tuto službu 6,82 % lidí. Našim operátorům se podařilo dovolat celkově 11 952 zákazníkům, kdy konverzní poměr z hovorů činil 4,3 %.

Cíl celé kampaně se tak podařilo splnit, kdy jsme doručili klientovi 515 nových potenciálních zákazníků za necelé dva měsíce výkonnostní části kampaně.

  • 400 000 oslovených uživatelů skrze call-me-back SMS
  • 515 nových potenciálních zákazníků
  • 6,82 % průměrné CTR SMS

Podívejte se na případové studie

10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.

Zobrazit případové studie

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.