ZOOT

Český internetový obchod, jedničku na trhu s módou a designem, a jeho revoluční́ koncept propojující to nejlepší́ z on-line a off-line světa nakupování znají snad všichni fanoušci trendy oblékání. Na českém trhu figuruje od roku 2007 a svou objednávku si momentálně můžete vyzvednout v jedné ze 13 Výdejen radosti nebo použít tzv. Partnerskou Výdejnu (aktuálně přes 100). Podle Inc Magazine je Zoot nejrychleji rostoucí maloobchodní značkou v České republice a dále také podniká na Slovensku a v Rumunsku.

Se ZOOTem spolupracujeme od roku 2018. Za tu dobu jsme společně zvládli celkem 4 reklamní kampaně. Hlavně poslední dvě byly díky kombinaci formátů standardní a lokalizační SMS hodně úspěšné.

Cíle projektu

Cílili jsme na podporu Partnerských Výdejen, kterých má ZOOT momentálně v celé republice celkem více jak 100. Soustředili jsme se především na ty méně frekventované nebo úplně nové. Zvolili jsme kombinaci standardních a lokalizačních SMS s jedinečnou nabídkou 50% slevy na první nákup objednaný do dané výdejny.

  • Výkonnostní kampaň
  • Mix standardních a lokalizačních SMS
  • 50 % sleva díky slevovému kódu v SMS

Popis řešení

Kampaň jsme rozdělili do dvou vln. První proběhla v listopadu a prosinci 2019. Oslovili jsme v ní rezidentní i business zákazníky O2 s platným marketingovým souhlasem z měst, kde se nacházejí málo navštěvované nebo nové Výdejny. Konkrétně šlo o Frýdek-Místek, Příbram, Strakonice a Písek. Celkem jsme cestou oslovili přes 24 000 unikátů. Díky Big Datům operátora a jedinečné nabídce unikátního kódu na slevu 50 % od ZOOTu jsme dosáhli velmi nadprůměrných výsledků. U standardních SMS bylo průměrné CTR 4 %, u lokalizačních dokonce 8,6 %.

Výsledek

Na jaře 2020 jsme kampaň zopakovali a přidali další Partnerské Výdejny. Kombinací standardních a lokalizačních SMS jsme dokázali oslovit ještě víc unikátních zákazníků z většího množství různých lokalit po celé České republice. Tím jsme podpořili dalších 27 Partnerských Výdejen. Za výsledky této druhé kampaně nechme mluvit čísla: Průměrné CTR u lokalizačních rozesílek dosahovalo neuvěřitelných 16,2 %, v jedné z rozesílek na Partnerské Výdejny v Pardubicích jsme se vyšplhali dokonce na 27 %.

Z toho vyplývá, jak moc je důležité vytvořit pro každou kampaň správnou marketingovou strategii. Ta nespočívá jen ve správném cílení a počtu oslovených respondentů, ale i ve formátu, brandu a závisí i na lákavosti nabídky. To všechno dohromady pak může přinést až ohromující výsledky. Naše spolupráce se ZOOTem je toho důkazem.

  • 100 000 oslovených uživatelů
  • 27,2 % nejvyšší dosažené CTR u LBS SMS
  • 5,4 % nejvyšší dosažené CTR u standardních SMS
  • 100 000 oslovených uživatelů
  • 27,2 % nejvyšší dosažené CTR u LBS SMS
  • 5,4 % nejvyšší dosažené CTR u standardních SMS

Vyjádření klienta

Při otevírání nových Partnerských výdejen je pro nás důležité správně a efektivně informovat co největší skupinu potencionálních zákazníků. V rámci marketingového mixu jsme poprvé vyzkoušeli i formu SMS s cílem oslovit co nejvíc lidí v menších městech, kde ZOOT není tolik známý.

Celkem jsme oslovili přes 100 000 unikátních uživatelů. Ti vytvořili přes 2 000 objednávek, z toho bylo 500 od nových zákazníků. Kampaň považujeme za úspěšnou nejen z pohledu obratu, ale především z pohledu informovanosti o nových Partnerských výdejnách. Řada těchto zákazníků udělala po kampani několik dalších nákupů, což je pro nás také jedno z důležitých měřítek.

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.