Kontakty a náš tým

Sales team

Campaign management

Management

Chcete se nás ještě na něco zeptat?

Napište nám!
* Povinné položky

Údaje o společnosti

  • O2 Czech Republic a.s.
  • Za Brumlovkou 266/2
  • 140 22 Praha 4 – Michle
IČ:
60193336
DIČ:
CZ60193336
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u rejstříkového soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322.

Čestmír Bílek

Key Account Manager

V O2 pracuji od roku 2013, kdy jsem zastával pozici Account Managera pro TELCO, FIX a ICT služby v segmentu Medium Corporate. Předtím jsem se jako marketingový poradce věnoval akvizici obchodních partnerů pro inzertní a slevové portály, on-line mediální společnosti se zaměřením na e-shopy a retail. Působil jsem také v mediálním domě v oblasti prodeje printové reklamní plochy, inzerce ve vybraných titulech.

V O2 Media se starám se o klíčové zákazníky ve stále rostoucím segmentu retail a e-commerce.

cestmir.bilek@o2.cz

Snažím se efektivně využívat raketového vzestupu mobilních technologií a rostoucích big data řešení, které otevírají nové možnosti marketingového využití v kombinaci s nejmodernějšími formáty.

Renáta Kolaříková

Key Account Manager

V oblasti médií a media buyingu se pohybuji přes 20 let. Za svou kariéru jsem prošla všemi největšími mediálními domy na českém trhu. Mám bohaté zkušenosti jak s nákupem mediálního prostoru pro online, tak pro TV a print. V O2 Media mám na starosti zejména FMCG a klienty z oblasti energetiky a finančního sektoru.

Renáta Kolaříková

Na své práci miluji zejména volnost a rozmanitost, kdy můžu společně s našimi klienty vymýšlet nová a neotřelá řešení, která fungují a pomáhají jim k dosažení výsledků.

Zuzana Marková

Key Account Manager pro agentury

Do O2 Media jsem přišla v roce 2016, kdy jsem v roli specialisty prodeje pomáhala jako support při akvizicích nových klientů. Rok na to jsem již z pozice Account Managera řešila vlastní obchodní případy s klienty z řad mediálních agentur. Po roce jsem postoupila na pozici Key Account Managera pro mediální agentury, a jsem tak hlavní kontaktní osobou pro tento segment klientů.

Zuzana Marková

Na O2 Media mě baví zejména náš skvělý tým, který tvoří veselá parta příjemných a velice schopných lidí. Každý den se setkávám s inspirativními lidmi z řad kolegů i na klientské straně. Jelikož jsem velmi společenská, vyhovuje mi, že je má práce postavená právě na komunikaci s klienty.

Věra Vávrová Vithová

Key Account Manager

V businessu a médiích se pohybuji přes 20 let. Užila jsem si start své kariéry v rádiích a následně pokračovala v TV. Za tu dobu jsem si vyzkoušela komunikaci s klienty napříč všemi obory a všechny možné druhy spolupráce od kontaktu s přímým klientem z řad lokálních firem i korporací, až po práci s mediálními agenturami.

V O2 Media mám aktuálně na starosti zejména klienty z finančního a bankovního segmentu. Část mého portfolia také doplňují zástupci automobilového průmyslu a dalších oborů, u kterých vnímám silný potenciál. Prostřednictvím našich řešení jim dokážeme pomoci se dostat ke správným zákazníkům, případně nastartovat jejich expanzi.

Věra Vávrová Vithová

To je ostatně to, co mě na mé práci tolik baví. Pomáhat klientům růst, uskutečňovat jejich plány a vize a být u zrodu jejich úspěchů.

Jana Sobotková

Key Account Manager

Pro O2 pracuji již přes 15 let, tehdy se firma jmenovala ještě Eurotel. Zde jsem zastávala pozici obchodního zástupce pro telco služby. V O2 Media se jako Key Account Manager starám o široké portfolio našich klíčových zákazníků - počínaje středními dynamickými firmami až po klienty ze státní správy. Mým cílem je dohlížet na to, aby spolupráce klapala po všech stránkách a klienti byli s námi spokojení.

Jana Sobotková

To zahrnuje neustálou komunikaci jak se zákazníky, tak s interními členy týmu. Na mé práci mě baví schůzky s klienty a komunikace s nimi a také "WOW" efekt, kdy jsou zákazníci překvapeni, jaká kouzla s daty umíme.

Pavel Slanina

Big Data Consultant

V O2 pracuji od roku 2016, kdy jsem po velmi krátkém čase stráveném na prodejně přešel začátkem roku 2017 do týmu O2 Media na pozici Campaign Management Specialist. Po roce na této pozici jsem se postupně vyprofiloval do pozice Big Data Consultant, v rámci které mám na starosti návrh unikátních řešení šitých na míru klientům, a to zejména pro bankovní domy a FMCG klienty. Kampaně jako takové jsem však zcela neopustil a v O2 Media jsem nyní garantem pokročilého targetingu.

Pavel Slanina

Na O2 Media mě baví zejména dynamika práce samotné, kdy je člověk přímo u zrodu nových věcí a procesů. Každý den strávený zde vás může něco nového naučit. Díky dostupnosti všemožných kurzů a školení, které máme v O2 Media k dispozici, se člověk posouvá po pracovní stránce neuvěřitelně kupředu.

Marie Miklasova

Campaign Management Specialist

Do světa O2 jsem přišla v roce 2017 na pozici specialistky podpory prodeje v oddělení Small Business Customers, kde jsem měla na starost celý manažerský tým. Protože mě vždy lákal marketing, připojila jsem se později k týmu O2 Media, kde se v roli specialistky pro Campaign Management snažím realizovat přání a potřeby všech našich zákazníků napříč různými segmenty.

Marie Miklasová

Každý den přináší nové výzvy a zkušenosti, což mě na dynamické a kreativní práci v O2 Media tak baví. Díky velkému know-how všech členů týmu a efektivnímu využití moderních technologií Big Data pomáháme klientům v jejich podnikání, což je krásně vidět na výsledcích našich kampaní. U nás se i nemožné stává možným.

Veronika Procházková

Key Account Manager

Do O2 jsem nastoupila ihned po dokončení studia v roce 2015 na pozici Account Manager pro státní sektor v oblasti telco a ICT. Po tříleté zkušenosti na straně businessu jsem si uvědomila, že bych se ráda dostala více k marketingu, ale zároveň obchod úplně neopustila. V tomto ohledu pro mě bylo O2 Media ideální volbou, a tak jsem v roce 2018 nastoupila na pozici Campaign Management Specialist. Rok na to již z pozice Key account managera řeším marketingové strategie s klienty zejména ze segmentu FMCG a pojišťovnictví.

Veronika Procházková

Nyní mě nejvíce baví neustálá kreativita a možnost v rámci big data řešení klientům pomáhat dosahovat jejich cílů a být u zrodu jejich úspěchů.

Tereza Maršíková

Internship – Campaign Management

Do O2 jsem nastoupila v dubnu 2019 na pozici stážista pro Campaign Management. Při práci ještě studuji na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze.

Na mé práci se mi nejvíce líbí náš tým plný úžasných kolegů, na které se mohu vždy spolehnout a díky kterým získávám nespočet zkušeností a stále se učím něco nového.

Mezi mé koníčky patří hlavně cestování a trávení času s rodinou a přáteli.

Tereza Maršíková

Ferdinand Kraus

Head of O2 Media Sales & Campaign Management

V telekomunikacích se pohybuji od roku 2003. Poprvé jsem s nimi přišel do styku v jedné malé rodinné firmě, kde jsem měl postupem času na starosti prodejnu s mobilními telefony. Později jsem pak v roce 2012 nastoupil do společnosti Telefonica na pozici Account Manager. Po změně majitele v roce 2014 jsem se stal manažerem business divize, kde jsem vedl tým obchodníků v sektoru telco a ICT. Od roku 2017 pracuji přímo v jednotce O2 Media.

Ferdinand Kraus

Můj tým pečuje o portfolio cca 500 firem, kterým pomáháme doručovat exkluzivní mediální kampaně. Na mé práci mě nejvíce baví spolupráce s klienty a rychlost, s jakou dokážeme v tak velké firmě, jakou je O2, vše řídit a úspěšně odbavovat. Fascinuje mě také obrovské množství dat, které máme k dispozici, a technologie, s nimiž můžeme dennodenně pracovat.

Gabriela Smrčková

Campaign Management Manager

Do O2 Media jsem přišla v roce 2015. Nejdříve jsem začínala s řízením kampaní pro klienty napříč všemi obory. Po necelých dvou letech jsem dostala na starosti kampaně výhradně agenturních klientů a později téhož roku jsem se stala team leaderem jednotky campaign managementu.

Gabriela Smrčková

Na práci v O2 Media mě nejvíce baví ta rychlost a dynamika odvětví. O2 Media je v jedinečné pozici, která umožňuje kombinovat to nejlepší ze světa velkých korporací – přináší zázemí, nástroje a know-how – a přístupu dynamických mladých firem. Je skvělé sledovat, jak se nám nové produkty a nápady zhmotňují pod rukama.