Správné načasování retargetingu přineslo nadstandardní CTR

CEWE

Značku CEWE FOTOLAB znají všichni příznivci fotografování. Ať už si chtějí koupit nový fotoaparát, potřebují poradit se servisem toho stávajícího nebo by třeba chtěli fotoknihu sestavenou ze svých vlastních fotografií, je jim CEWE momentálně k dispozici ve 48 značkových prodejnách a víc než 1 600 partnerských prodejnách. Společnost CeWe Color zajišťuje navíc fotopráce i pro jiné řetězce (dm drogerie markt, Rossmann, Teta drogerie, a Globus).

Pokračovat ve čtení

Cíle projektu

V SMS kampani jsme pro CEWE představovali a propagovali CEWE FOTOKNIHU Pure. Jde o produkt ve stylovém a moderním designu, má praktický kapesní čtvercový formát, tvrdou vazbu a vlastní mobilní aplikaci. V té si fotoknihu vyrobíte doslova za pár minut a na pár kliků. Stačí vybrat 22 fotek. Novinku jsme v kampani nabídli zákazníkům s nejvyšší možnou afinitou pro stažení aplikace a tvorbu fotoknihy. Motivaci příjemců SMS ke stažení aplikace CEWE FOTOKNIHY Pure jsme podpořili i unikátním kódem na slevu 100 Kč vloženým do textace.

  • Standardní SMS
  • Unikátní slevový kód
  • Retargeting

Popis řešení

Rozesílku na cílovou skupinu 16 000 rezidentních zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem jsme načasovali do tří týdnů před svátkem matek. Na ten jsme upozornili i v textaci SMS. Výkonnost kampaně jsme posílili SMS připomínkou v podobě retargetingu. Zákazníkům, kteří se v SMS proklikli, jsme znovu připomněli možnost získat za výhodnou cenu pěkný dárek pro maminku, babičku či partnerku.

Výsledek

Zaznamenali jsme 1 437 prokliků, což je vysoká proklikovost. CTR se pohybovalo na úrovni 8,5 % u žen a 9,8 % u mužů. Celkem si díky SMS kampani od O2 Media objednalo CEWE FOTOKNIHU Pure 28 zákazníků.

  • 16 000 oslovených uživatelů
  • 28 uskutečněných nákupů
  • 9,8 % nejvyšší dosažené CTR
  • 16 000 oslovených uživatelů
  • 28 uskutečněných nákupů
  • 9,8 % nejvyšší dosažené CTR
Jak spolupráci hodnotí klient

Jak spolupráci hodnotí klient

CEWE fotodárky si přes mobil objednává pořád víc zákazníků. I proto nám přišlo víc než vhodné využít O2 pro kampaň cílenou právě přes SMS a mobilní telefony. Protože šlo o testovací kampaň na malém vzorku uživatelů, víc než její ekonomický přínos hodnotíme cenné zkušenosti zejména co se týče chování zákazníků.

Petr Tureček, marketingový manažer, CEWE Color

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.