Obrovská zákaznická báze O2, Big Data a AI

O2 Media

O2 Media disponuje obrovským množstvím strukturovaných dat o svých zákaznících, které již více než 10 let využívá pro vytváření efektivních kampaní za pomoci pokročilého cílení a segmentace.

Na základě analýz (webového chování, telefonických návyků, krátkodobých potřeb či nákupních zájmů) a datových modelů lze pak dosáhnout velmi přesného a unikátního cílení, což přináší lepší obchodní výsledky a zaručuje vyšší návštěvnost webových stránek, přivádí více účastníků na akce, eventy a veletrhy nebo vám jinak pomáhá k dosažení vytyčených cílů.

Pokračovat ve čtení

Chytré cílení a Big Data

Kombinací hodnotných dat telekomunikačního operátora a pokročilých datových modelů vzniká unikátní chytré cílení. Zapojení Big Dat z naší sítě tak klientům umožňuje připravit vysoce efektivní mobilní a online kampaně, které fungují a přináší výsledky.

  • Big Data analýza
  • Cílení dle zadaných kritérií
  • Pokročilé datové modely
Jak pracujeme

Jak pracujeme

V kampaních pro klienty ze zcela odlišných odvětví (automotive, retail, energetika aj.) využíváme všech možností, které nám Big Data nabízejí, a to včetně pokročilých možností segmentace. Dle specifikace kampaně je možné určit cílové skupiny, a nalézt tak relevantní publikum pro vaše sdělení, ať už je výsledná audience definována na základě zájmů, lokality, životní fáze nebo socioekonomického statusu. Naše data a z nich odvozené cílení jsou součástí každé kampaně O2 Media, ale stejně tak je ve svých online RTB kampaních můžete využít i vy!

Pokračovat ve čtení

Výsledky vs. očekávání klientů

Přidanou hodnotu chytrého cílení s využitím dat od O2 Media prověřil čas a kladné reference našich klientů. O2 Media na svých datech jen za rok odbaví v průměru přes tisíc kampaní pro stovky klientů z mnoha různých odvětví.

Pokračovat ve čtení
  • 2x - 3x vyšší CTR než je průměr trhu pro daný formát online banneru
  • 5 % průměrná míra prokliku z banneru branding
  • 120 standardizovaných segmentů
  • 2x - 3x vyšší CTR než je průměr trhu pro daný formát online banneru
  • 5 % průměrná míra prokliku z banneru branding
  • 120 standardizovaných segmentů

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.