Geolokační kampaň aktivovala potenciální klientky a přivedla je do prodejny

La Marque

Společnost založila Michaela Vlčková v roce 1993 s cílem ”obsloužit každého zákazníka, který k nám přichází nespokojen se svým prádlem”. Už přes 27 let Míša se svým týmem zpřístupňuje zákaznicím v ČR kouzlo dobře padnoucího spodního prádla od nejprestižnějších světových značek.

Agentura ePace
Agentura se specializuje na digitalizaci business operací firem a na marketingovou automatizaci s využitím Customer Data platforem, výhradně pak pro platformu Exponea v ČR.

Cíle projektu

Naše kampaň měla za cíl zvýšit návštěvnost a prodeje pražské prodejny La Marque v ulici U Prašné brány 2. Vzhledem k využití lokalizačních SMS jsme cílili na ženy s vyššími příjmy, které se aktuálně pohybovaly v docházkové vzdálenosti od této prodejny. V průběhu dvou vln kampaně jsme oslovili 8 000 unikátních zákaznic.

  • Lokalizační SMS
  • Výkonnostní kampaň
  • 2 vlny rozesílky

Popis řešení

Kampaň jsme rozdělili na dvě rozesílky v časovém rozmezí od 18. 12. 2019 do 10. 1. 2020. V první rozesílce jsme přinášeli 30% slevu, v druhé dokonce 40%. Celkem jsme rozeslali 8 000 unikátních lokalizačních SMS napříč rezidentní i B2B bází. Lokalizačními SMS jsme oslovovali zákazníky O2, kteří se pohybovali kolem prodejny La Marque na adrese U prašné brány 1090/2, 110 00 Praha 1 a v okolí do 500 m (zahrnovalo OD Kotva, Palladium, náměstí Republiky, ulici Na Příkopech, Pařížskou ulici).

Výsledek

Kampaň se dočkala velmi dobrých výsledků v podobě 590 prokliků na URL adresu v SMS a 7,35 % CTR.

  • Cílení na okolí prodejny
  • 8 000 oslovených uživatelů
  • 7,35 % CTR
  • Cílení na okolí prodejny
  • 8 000 oslovených uživatelů
  • 7,35 % CTR
Jak spolupráci hodnotí klient

Jak spolupráci hodnotí klient

SMS kampaň O2 v okolí prodejny je nejrychlejší marketingový nástroj, jak oslovit a získat nové potenciální zákazníky k návštěvě prodejny. Ideální nástroj pro call to action. Kampaň nám pomohla významně zvýšit návštěvnost prodejny a očekávání, která jsme měli, zcela naplnila.

Michaela Vlčková, zakladatelka LaMarque


Každá cesta jakkoli dlouhá začíná malými krůčky a pro našeho klienta La Marque jsme navrhli geolokační vysoce relevantní komunikaci za účelem zvýšení visit rate prodejen s využitím chytrého cílení v rámci služeb O2 Media. Projekt ukázal svými výsledky, že dobře promyšlené cílení a geolokační relevance mají své pevní místo v marketingovém mixu digitálních nástrojů komunikace.

Jaroslav Novák, Founder / CEO at ePace

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.