Komplexní mediální mix při náborech zaměstnanců zafungoval

Saint Gobain

Saint Gobain, lídr na trhu stavebních materiálů, vyrábí vysoce kvalitní produkty, které poskytují komplexní řešení pro kvalitní, úsporné a udržitelné bydlení. Od roku 2016 pomáhá O2 Media společnosti Saint Gobain s náborem zaměstnanců do 4 jejich společností, které zastřešují 14 závodů a 9 značek.

Společně jsme realizovali přes dvacet kampaní a oslovili pomocí nich desítky tisíc zákazníků O2. Klientovi pomáháme vedle HR oblasti také s pozvánkami na tréninky pro řemeslníky nebo tematicky zaměřené veletrhy či s propagací konceptu udržitelného bydlení.

Cíle projektu

Pro společnost Saint Gobain bylo potřeba vymyslet způsob, jak podpořit jejich náborové aktivity, oslovit a zaujmout další potenciální zaměstnance.

  • Webprofiling zaměřený na řemeslníky
  • Demografické ukazatele
  • RTB k budování brandu

Popis řešení

Na úvod celé spolupráce jsme se snažili komunikovat jednoduché náborové kampaně formou standardních SMS. K tomu jsme postupně přidávali lokalizační média, až jsme se nakonec dostali ke kombinaci standardních a lokalizačních SMS, online RTB či příloh k tištěnému vyúčtování.

Saint Gobain, velká firma nabízející velmi různorodé pozice z hlediska odbornosti, představuje skvělou příležitost pro využívání mnoha kanálů pro podporu náborových aktivit. IT specialisty a vývojáře hledáme na webu, řemeslníky můžeme oslovovat na základě standardních médií a lokalizační média fungují výborně jako pozvánka na odborné veletrhy a konference - lze takto cílit na konkrétní skupinu, která se pohybuje tam, kde klient potřebuje.

K přesnému zacílení na relevantní uchazeče o práci využíváme celou řadu segmentačních kritérií - webprofiling uživatelů, různé cílové skupiny uživatelů, cílení na základě demografických a geolokačních dat se zaměřením na pojmy, které souvisejí s hledáním práce.

Výsledek

Postupem času jsme dokázali najít optimální řešení pro všechny potřeby a požadavky společnosti Saint Gobain, což se odrazilo také v nadprůměrných výsledcích realizovaných kampaní.

Během trvání naší dlouholeté spolupráce jsme pomocí standardních a lokalizačních SMS oslovili přes 400 000 potenciálních uchazečů o práci. Napříč formáty dosahujeme v průměru 5% CTR.

Klient si zvolená řešení i formu spolupráce pochvaluje a spokojenost s výsledkem panuje na obou stranách.

  • 4 zapojené komunikační kanály
  • 5,28 % CTR průměrná míra prokliku SMS kampaně
  • 400 000 oslovených potenciálních zákazníků
  • 4 zapojené komunikační kanály
  • 5,28 % CTR průměrná míra prokliku SMS kampaně
  • 400 000 oslovených potenciálních zákazníků

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.