Zvýšení povědomí o značce a její nové aplikaci díky podpůrným formátům

Sazkabet

Sazka je nejstarší loterijní společností v Česku. Provozuje hlavně číselné hry a sázky, kurzové sázky a live sázení Sazkabet. V současné chvíli disponuje víc než 7 400 terminály. Kromě samotných loterií nabízejí i prodej vstupenek, dobíjení předplacených karet do mobilních telefonů a další platební služby. Její nejúspěšnější a nejstarší, dodnes provozovanou hru, Sportku, běžící od roku 1957, znají nejspíš všichni.

Pokračovat ve čtení

Cíle projektu

Cílem kampaně byla podpora nové mobilní aplikace Sazkabet a získání nových aktivních uživatelů. Pro dosažení cíle jsme využili několik vizibilních formátů v podobě našeho mediamixu a oslovili relevantní publikum. To jsme vybrali na základě propracované analýzy Big Dat. Protože na jedné straně jsme chtěli budovat povědomí o značce a její nové aplikaci a zároveň jsme získávali nové zákazníky a počty stažení aplikace, pojali jsme kampaň jako brandovou i výkonnostní současně.

  • Mediální mix
  • Big Data analýza
  • Brandová i výkonnostní kampaň

Popis řešení

Kromě standardních SMS formátů jsme sáhli i po dalších vizibilních formátech, které měly posílit dopad kampaně. Konkrétně se jednalo o představení nové aplikace Sazkabet na homepage O2 Knihovny, podporu aplikace na blogu O2 Knihovny v podobě PR článku a reklamní podporu aplikace Sazkabet v naší O2 aplikaci. Jak může takový PR článek na blogu O2 Knihovny vypadat, se můžete podívat tady. Použití podpůrných formátů spolu s RTB kampaní, ve které jsme vytočili přes 500 000 impresí, zajistilo brandovou část kampaně s cílem rozšířit povědomí o nové aplikaci mezi relevantní publikum.

Pokračovat ve čtení

Výsledek

Několik velmi efektivních formátů v multimediálním mixu a propracované cílení, to byla metoda, díky níž jsme oslovovali jen relevantní zákazníky. Díky tomu jsme také dosáhli velmi dobrých výsledků.

Viewability Rate u RTB dosahovala 31 %, proklikovost u SMS se pohybovala kolem 1,5 %. A nadto se nám podařilo splnit náš vydefinovaný cíl, tedy zvýšit povědomí o nové aplikaci a budovat širší zákaznickou základnu Sazkabetu a uživatelskou základnu pro mobilní aplikaci.

  • 93 500 oslovených uživatelů
  • 1,5 % průměrné CTR
  • 31 % Viewability Rate u RTB
  • 93 500 oslovených uživatelů
  • 1,5 % průměrné CTR
  • 31 % Viewability Rate u RTB
Jak spolupráci hodnotí klient

Jak spolupráci hodnotí klient

Spolupráce s O2 v rámci reklamní kampaně ke spuštění nové Sazkabet aplikace probíhala hladce a bez komplikací. Vše bylo připraveno s časovým předstihem a řádně otestováno. Výsledek kampaně jako celek hodnotíme pozitivně.

Sazkabet


Kampaň na spuštění nové Sazkabet aplikace fungovala z pohledu klienta velmi dobře, a i my ji vnímáme jako úspěšnou. Spolupráce s O2 nám pomohla zvýšit informovanost o nové Sazkabet aplikaci. Vzhledem k velmi dobré spolupráci určitě zvažujeme, že SMS spolupráci zařadíme i do dalších kampaní, které se však nemusí už týkat jen aplikace.

Olga Solcerová, Digital Team Leader, Adexpres

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.